ПАТ "Галантерея" |
|
|||||||||||||
|
Дата розміщення: 25.04.2018
Річний звіт за 2017 рікПримітки до фінансової звітності, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітностіПРИМІТКИ ДО РІЧНОГО ФІНАНСОВОГО ЗВІТУ Публічного акціонерного товариства «ГАЛАНТЕРЕЯ» за рік, що закінчився 31 грудня 2017 року Мета фінансової звітності, складеної Публічним акціонерним товариством «Галантерея», далі – Товариство, - задоволення інформаційних потреб користувачів. З цього приводу, більшість статей форм фінансової звітності Товариства, як суб’єкта підприємництва, розкриваються у примітках. За вимогами Міжнародних стандартів фінансової звітності, (далі – МСФЗ), примітку до статті звітності можна не наводити лише у разі її малозначності, а також, якщо в тому немає необхідності для розуміння природи статті. Але в обов’язковому порядку, примітки повинні містити: загальну інформацію; базу підготовки фінансової звітності; операційне середовище та економічну ситуацію; істотні положення облікової політики; деталізацію основних статей звітності; операції з пов’язаними сторонами (в разі їх наявності); події після дати фінансової звітності. На основі вищевикладених вимог далі наведено Примітки до фінансової звітності Публічного акціонерного товариства «Галантерея», далі – Товариство, за 2017 рік. 1. Загальна інформація про Товариство Повне найменування Публічне акціонерне товариство «Галантерея» Код за ЄДРПОУ 01552517 Поштовий індекс 04073, м. Київ, вул. Куренівська, будинок 27 Дата реєстрації 25.03.1994 р. Орган, що здійснив реєстрацію Оболонська районна у мiстi Києвi державна адмiнiстрацiя Дата внесення останніх змін до статуту (установчих документів) 31.05.2011 р.; номер запису 1 069 120 0000 004319 Основний вид діяльності за КВЕД - 2010 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна Отримані ліцензії на здійснення діяльності (за наявності) Відсутні Керівник, головний бухгалтер, кількість працівників (середня) Голова правління – Гнатенко Валерій Іванович; головний бухгалтер Болотіна Валентина Петрівна; кількість працівників – 19 осіб Товариство створене на підставі Установчого договору Фонду Державного майна України від 02.03.1994 р. за № АТ-50. Товариство отримано Свідоцтво (реєстраційний № 427/10/1/10; дата реєстрації – 23.09.2010 р.) про реєстрацію випуску акцій, тобто Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку засвідчила випуск простих іменних акцій у кількості 84132 шт. номінальною вартістю 0,75 грн. кожна, здійснений Товариством на загальну суму 63099,00 грн. (63 тис.грн.), форма існування – бездокументарна. 31.05.2011 р. здійснено реєстрацію нової редакції Статуту Товариства в зв’язку із зміною найменування (з Відкритого акціонерного товариства «Галантерея» на Публічне акціонерного товариства «Галантерея»), номер запису в ЄДРПОУ: 1 069 120 0000 004319, підтверджено випискою з ЄДРПОУ серія ААБ, № 527387. 2. Основи підготовки, затвердження і подання фінансової звітності Фінансову звітність Товариства складено за міжнародними стандартами фінансової звітності, далі – МСФЗ, які офіційно оприлюднені на веб - сайті Міністерства фінансів України за період, що розпочався 01 січня 2017 року та закінчився 31 грудня 2017 року, на виконання ст. 12 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок». В зв’язку з цим Товариством було підготовлено повний пакет фінансової звітності відповідно до Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 1, далі – МСБО, «Подання фінансових звітів» для надання зовнішнім користувачам за станом на 31.12.2017 року, а саме: - баланс (звіт про фінансовий стан); - звiт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); - звiт про рух грошових коштiв (за прямим методом); - звiт про власний капiтал за рік; - примітки до фінансової звітності за рік, що закiнчився на вказану дату, а також iнформацiю про суттєвi аспекти облiкової полiтики та iншої пояснювальної інформації. Фінансова звітність Товариства за 2017 рік була підготовлена, виходячи з припущення безперервної діяльності, що передбачає використання активів та погашення зобов'язань в ході звичайної господарської діяльності. В зв’язку з цим управлінський персонал Товариства інформує про відсутність подій, які могли б вплинути на здатність його продовжувати свою безперервну діяльність, або таких, що не знайшли відображення у фінансовій звітності, проте могли мати суттєвий вплив на фінансовий стан Товариства. Немає жодних фактів та обставин, які можуть суттєво вплинути на діяльність Товариства у майбутньому. Управлінський персонал зазначає, що для забезпечення достовiрностi даних бухгалтерського облiку i фiнансової звiтностi, перед складанням рiчної фiнансової звiтностi, згідно наказу по Товариству від 07.12.2017 р. № 3 станом на 11 грудня 2017 року проведено iнвентаризацiю активiв та зобов’язань, вiдповiдно до Iнструкцiї по інвентаризації основних засобiв, нематерiальних активiв, товарно - матерiальних цiнностей, грошових коштiв, документiв i розрахункiв, затвердженої наказом Мiнiстерства фiнансiв України вiд 02.09.2014 р. № 879, iз змiнами та доповненнями. За результатами інвентаризації нестач, лишків товарно-матеріальний цінностей та розходжень у розрахунках Товариства з контрагентами не встановлено. Дата затвердження фінансової звітності складеної станом на 31.12.2017 р. - 26 січня 2018 року (Протокол засідання правління Товариства № 9). 3. Суттєві положення облікової політики Фінансова та бухгалтерська звітність Товариства, згідно з основними засадами облікової політики, формується з дотриманням принципів обачності, безперервної діяльності, періодичності, історичної собівартості, єдиного грошового вимірника (гривні). З моменту використання МСФЗ, Товариством застосовується облікова політика, що базується на таких стандартах МСФЗ та МСБО 1 «Подання фінансової звітності»; МСБО 2 «Запаси»; МСБО 8 «Облікові політики, зміни в облікових оцінках та помилки»; МСБО 12 «Податок на прибуток»; МСБО 16 «Основні засоби»; МСБО 18 «Дохід»; МСБО 19 «Виплати працівникам»; МСБО 21 «Вплив змін валютних курсів»; МСБО 24 «Розкриття інформації про зв’язані сторони»; МСБО 33 «Прибуток на акцію»; МСБО 34 «Проміжна фінансова звітність»; МСБО 37 «Забезпечення, умовні зобов’язання та умовні активи»; МСБО 38 «Нематеріальні активи». Основні положення облікової політики Товариства наступні: - термін корисного використання розраховується виходячи з очікуваного строку використання активу, очікуваного фізичного та морального зносу, технічного та комерційного зносу, а також правових та інших подібних обмежень використання активу та переглядається раз на рік; - запаси при первісному визнанні обліковуються за собівартістю придбання. Собівартість запасів включає всі витрати на придбання та інші витрати, понесені під час доставки запасів до їх теперішнього місцезнаходження та приведення їх у теперішній стан; - дебіторська заборгованість є непохідним фінансовим активом та визнається тільки коли Товариство стає стороною контрактних положень. Первісна оцінка дебіторської заборгованості здійснюється за справедливою вартістю плюс витрати на операцію, які прямо відносяться до цього фінансового активу. Справедливою вартістю дебіторської заборгованості є справедлива вартість наданої (отриманої) компенсації. Подальша оцінка здійснюється за амортизованою собівартістю, з урахуванням збитків від зменшення корисності. Станом на кожну звітну дату Товариство оцінює, чи існують об’єктивні свідчення того, що корисність дебіторської заборгованості зменшилася; - у проміжній фінансовій звітності Товариство застосовує ті самі облікові політики, які застосовуються у річній фінансовій звітності, за винятком змін в облікових політиках, які відбулися після дати останніх річних фінансових звітів і які мають відображатися в подальших річних фінансових звітах. 4. Розкриття інформації, що підтверджує статті, подані у звітності Дохід від реалізації складається з надходжень від надання в оренду складських та офісних приміщень, компенсації комунальних послуг та компенсації за теплопостачання. Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав 12066 тис.грн., без ПДВ. Витрати Товариства на протязі звітного періоду склали: Рядок Найменування статті 2017 рік, тис. грн. 1 2 3 1 Витрати на утримання персоналу 3248 2 Амортизація основних засобів 404 3 Відрахування на соціальні заходи 511 6 Консультаційні, інформаційні послуги 53 7 Банківське обслуговування 26 8 Екологічні витрати 30 9 Витрати на охорону 926 10 Відрахування на забезпечення виплат (резерв відпусток) 194 11 Витрати на утримання приміщення 3508 Опалення, електроенергія, ремонт, вивіз побутових відходів 12 Інші 2259 Орендна плата за землю, податок на нерухомість 13 Всього витрат 11159 Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) у 2017 році становить 4522 тис.грн., без ПДВ, в тому числі: Амортизація нерухомості зданої в оренду - 357 тис.грн.; Ремонт основних засобів - 1017 тис.грн.; Охорона об’єктів нерухомості - 981 тис.грн.; Електропостачання - 1021 тис.грн.; Теплопостачання - 809 тис.грн.; Вода та водовідведення - 60 тис.грн.; Обслуговування технічного обладнання та інженерних споруд - 242 тис.грн.; Обслуговування території - 35 тис.грн. Інші операційні доходи становлять 12 тис.грн., з яких 11 тис.грн. - сума списаної кредиторської заборгованості в зв’язку із закінченням строку позовної давності. Інші операційні витрати у 2017 році склали 2376 тис.грн., в тому числі: № бухг. рахунку Найменування Сума, тис.грн. 949 Орендна плата за землю 1882 949 Витрати по підписці періодичних видань 12 949 Нецільова матеріальна допомога 48 949 Податок на нерухоме майно 377 949 Інші 57 Всього: 2376 Основні засоби станом на 31.12.2017 р. становили 3454 тис.грн. (залишкова вартість), первісна 5849 тис.грн., знос 2395 тис.грн., в тому числі по групах: Найменування групи Первісна вартість, тис.грн. Знос, тис.грн. Залишкова вартість, тис.грн. Будинки та споруди 2963 306 2657 Машини та обладнання 938 907 31 Транспортні засоби 1717 991 726 Iнструменти, прилади та iнвентар 140 125 15 Інші основні засоби 91 66 25 Всього 5849 2395 3454 Щорічно Товариство аналізує основні засоби на предмет виявлення будь-яких ознак зменшення корисності окремих об’єктів або їх груп. Станом на 31 грудня 2017 року Товариство не виявило ознак зменшення корисності, обмежень на використання майна Товариства немає. Облік основних засобів організовано згідно з МСБО 16 «Основні засоби». Основні засоби - це матеріальні активи, які Товариство утримує з метою використання їх у процесі своєї діяльності, надання послуг, здавання в лізинг (оренду) іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік) та вартість більше 6 тисяч гривень. Одиницею обліку основних засобів є окремий інвентарний об’єкт основних засобів. Придбані (створені) основні засоби та нематеріальні активи визнаються в Товаристві за первісною вартістю. Зміна первісної вартості допускається лише у випадках проведення витрат на поліпшення (модернізація, модифікація, добудова дообладнання, реконструкція) основних засобів, у результаті чого збільшуються майбутні економічні вигоди (з відображенням витрат за капітальними інвестиціями) та при проведенні. В системі обліку Товариства амортизація основних засобів нараховується за кожним окремим об’єктом із застосуванням прямолінійного методу, за яким річна сума амортизації визначається діленням вартості, яка амортизується, на очікуваний період корисного використання об’єкта основних засобів. Інвестиційна нерухомість становить 29125 тис.грн. (первісна вартість інвестиційної нерухомості 31121 тис.грн., знос інвестиційної нерухомості – 1996 тис.грн.). До складу інвестиційної нерухомості віднесені власні основні засоби (будівлі), утримувані з метою отримання орендних платежів. Облік основних засобів організовано згідно з МСБО 40 «Інвестиційна нерухомість». Інші необоротні активи становлять 225 тис.грн. і складаються із вартості малоцінних необоротних активів придбаних Товариством в кінці звітного періоду, списання яких передбачено в наступному звітному періоді. Запаси (виробничі запаси) Товариства становлять 146 тис.грн. В складі виробничих запасів врахована вартість запчастин та палива. Облік запасів ведеться відповідно до МСБО 2 «Запаси». Дебіторська заборгованість обліковується відповідно до вимог МСБО 39 «Фінансові інструменти: визнання та оцінка», визнається Товариством як фінансові активи. Станом на 31.12.2017 р. складає заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги у сумі 812 тис.грн. Резерв сумнівних боргів Товариством не нараховувався в зв’язку з незначною сумою заборгованості та термінів її виникнення (до 2 – х місяців). Дебіторської заборгованості за розрахунками, визнаної повністю або частково сумнівною за термінами погашення, станом на 31.12.2017 р. у балансі не рахується. Гроші та їх еквіваленти складають 497 тис.грн., що підтверджується відповідними виписками банківських установ станом на 31.12.2017 р., а саме: - ПАТ «Альфа – Банк», МФО 300346 – залишок коштів 263 тис.грн.; - ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», 380805 – залишок кошів 234 тис.грн. Інші оборотні активи становлять 165 тис.грн. – відображено сума належного до сплати податку на прибуток відповідно до податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2017 рік, строк сплати якого не настав. Довгострокові забезпечення (витрат персоналу) становлять 194 тис.грн. і складаються із суми сформованого резерву виплат працівникам (відпусток). Поточна кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги складає 6 тис.грн. Поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з бюджетом становить 325 тис. грн., в тому числі: податок на додану вартість – 136 тис.грн.; податок на прибуток – 165 тис.грн.; податок з доходів фізичних осіб – 22 тис.грн.; військовий збір – 2 тис.грн. Поточна кредиторська заборгованість за розрахунками зі страхування – 17 тис.грн. (сума нарахованого єдиного соціального внеску до пенсійного фонду на заробітну плату за грудень 2017 р., виплату якої здійснено в січні 2018 р.). Поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з оплати праці – 95 тис.грн. (сума нарахованої заробітної плати за грудень 2017 р., виплату якої здійснено в січні 2018 р.). Поточна кредиторська заборгованість за одержаними авансами – 774 тис.грн. – сума авансових орендних платежів, отриманих Товариством від орендарів. Поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з учасниками – 22 тис.грн. – залишок депонованої заборгованості перед акціонерами по невиплачених дивідендах. Кредиторська заборгованість обліковуються у Товаристві відповідно до вимог МСБО 39 «Фінансові інструменти: визнання та оцінка». 5. Власний капітал Загальна сума власного капіталу Товариства на 31.12.2017 р. власний капітал Товариства становить 33016 тис.грн. і складається із таких компонентів: Зареєстрований (пайовий) капітал Товариства станом на 31.12.2017 р. становить 63 тис.грн. відповідно до суми, зафіксованої в Статуті. Заявлений статутний капітал сформовано в повному об’ємі і поділений на 84132 шт. простих іменних акцій номінальною вартістю 0,75 грн. кожна про реєстрацію яких Товариством отримано Свідоцтво Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (реєстраційний № 427/10/1/10; дата реєстрації – 23.09.2010 р.). До складу власного капіталу відноситься додатковий капітал у сумі 32034 тис.грн. який складається із показників індексації необоротних активів (основних засобів), здійснених Товариством в період 1993 –1996 р.р. згідно Постанов Кабінету Міністрів України. Нерозподілений прибуток, отриманий Товариством внаслідок здійсненої фінансово – господарської діяльності у звітному періоді становить 919 тис.грн., чистий фінансовий результат – 754 тис.грн. 6. Чисті активи Вартість чистих активів Товариства становить 33016 тис.грн. (34449 – 1433). При порівнянні вартості чистих активів із розміром статутного капіталу (зареєстрованого (пайового) капіталу) встановлено, що вартість чистих активів має позитивне значення щодо розміру статутного капіталу і складає 32953 тис.грн. (33016 – 63). Наведені розрахунки свідчать про дотримання Товариством вимог Методичних рекомендацій Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо визначення вартості чистих активів акціонерних товариств від 17.11.2004 р. № 485 та ст. 155 «Статутний капітал акціонерного товариства» Цивільного кодексу України, п. 3 «Якщо після закінчення другого та кожного фінансового року вартість чистих активів акціонерного товариства виявиться меншою від статутного капіталу, товариство зобов’язане оголосити про зменшення свого статутного капіталу та зареєструвати відповідні зміни до статуту у встановленому порядку. Якщо вартість чистих активів стає меншою від мінімального розміру статутного капіталу, встановленого законом, товариство підлягає ліквідації». 7. Пов'язані сторони (особи) У відповідності до МСБО 24 «Розкриття інформації щодо пов’язаних сторін», сторони вважаються пов’язаними, якщо одна сторона має можливість контролювати іншу сторону або значно впливати на іншу сторону при прийнятті фінансових та операційних рішень. На протязі звітного періоду Товариство фінансових операцій з пов’язаними сторонами не здійснювало. 8. Події після дати фінансової звітності Згідно МСБО 10 «Події після звітного періоду» подіями після звітного періоду є сприятливі та несприятливі події, які відбуваються з кінця звітного періоду до дати затвердження фінансової звітності. МСБО 1 «Подання фінансових звітів» визначає необхідне розкриття інформації про події або обставини, які можуть виникати після звітного періоду, якщо: - фінансова звітність складена не на основі припущення безперервності (фінансова звітність Товариства, що аналізується, формується з дотриманням принципів обачності, безперервної діяльності, періодичності, історичної собівартості, єдиного грошового вимірника (гривні); - управлінський персонал обізнаний із суттєвою невизначеністю, пов’язаною з подіями або умовами, які породжують значний сумнів щодо здатності суб’єкта господарювання продовжувати діяльність безперервно (керівництво Товариства не передбачає (навіть повністю виключає) можливість виникнення таких обставин). Управлінський персонал Товариства інформує, що після дати балансу на дату складання приміток до фінансової звітності станом на 31.12.2017 р. відсутні жодні значні події, які могли б вплинути на здатність Товариства продовжувати свою безперервну діяльність, або таких, що не знайшли відображення у фінансовій звітності, проте могли мати суттєвий вплив на фінансовий стан та вплинути на діяльність Товариства у майбутньому. 9. Стан корпоративного управління Формування складу органів корпоративного управління здійснюється відповідно до розділу 7 Статуту Товариства «Органи управління та посадові особи органів товариства», затвердженого загальними зборами акціонерів (Протокол № 1/11 від 12.04.2011 р. чергових загальних зборів акціонерів) та зареєстрованого 31.05.2011 р. Оболонською районною у мiстi Києвi державною адміністрацією, номер запису - 10691050013004319. Протягом звітного періоду в Товаристві працювали наступні органи управління: - Загальні збори акціонерів – вищий орган Товариства; - Наглядова рада - здійснює захист прав акціонерів, контролює та регулює діяльність правління; - Правління – колегіальний виконавчий орган, здійснює управління поточною діяльністю. Ревізійна комісія в Товаристві не створюється. Щорічні загальні збори акціонерів проводились в термін, визначений вимогами ст. 32 Закону України «Про акціонерні товариства» - до 30 квітня, наступного за звітним роком. У звітному періоді, 05 квітня 2017 р., відбулися чергові загальні збори (Протокол № 1/17). Серед основних питань, розглянутих на зборах акціонерів були: - звіт Правління про за підсумками роботи за 2016 рік та основні напрямки діяльності Товариства на 2017 рік; - затвердження річного звіту Товариства за 2016 рік; - розподіл прибутку за 2016 рік. Загальними зборами акціонерів Товариства прийнято рішення про виплату дивідендів за 2016 рік у сумі 837113 грн. (837 тис.грн.), розмір дивідендів на одну просту акцію становить 9,95 грн. Позачергові загальні збори акціонерів Товариства у 2017 році не проводились. Запроваджена в Товаристві система внутрішнього контролю спрямована на упередження, виявлення і виправлення суттєвих помилок, забезпечення захисту і збереження активів, повноти і точності облікової документації та включає адміністративний та бухгалтерський контроль, який забезпечує збереження активів Товариства, достовірність звітності та включає попередній, первинний (поточний) і подальший контроль. Голова Правління _______________________ В. І. Гнатенко Головний бухгалтер _______________________ В. І. Болотіна д/н д/н д/н |
|||||||||||||
Програмний код: pat.ua © 2010-2024 |